Warunki Gwarancji

1. Na biżuterię, w tym: naszyjniki, bransoletki, kolczyki, udzielamy wieczystej gwarancji. Oznacza to, że w przypadku wady towaru lub uszkodzenia wynikającego z winy producenta naprawa biżuterii zawsze jest darmowa. 

2. Pozostałe towary dostępne w sklepie objęte są roczną gwarancją. 

2. Wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania/przechowywania biżuterii nie podlegają reklamacji. 

3. W przypadku chęci reklamacji należy wysłać na adres siedziby firmy produkt zapakowany w oryginalne pudełko z certyfikatem i dowodem zakupu, dołączając opis wady z danymi kontaktowymi klienta. Proponujemy korzystanie z formularza reklamacyjnego, bowiem zawarte w nim informacje są niezbędne do sprawnego przebiegu procesu reklamacji w ramach gwarancji.

4. Od dnia dostarczenia towaru do siedziby firmy, w ciągu 7 dni rozpatrzymy reklamację i poinformujemy o sposobie jej realizacji.   

5. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy pełnowartościowy towar w ciągu 14 dni od rozpatrzenia reklamacji, a koszty wysyłki pokrywa firma Meika.

5. Jeśli rozpatrzenie reklamacji wskazuje na nieprawidłowe użytkowanie lub przechowywanie biżuterii, skontaktujemy się w celu przedstawienia kosztów ewentualnej naprawy 

ZWROTY

1. Możecie Państwo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny 

2. Termin odstąpienia od umowy mija z upływem 14 dni od daty zakupu produktu widniejącej na dowodzie zakupu i certyfikacie dołączonym do produktu. 

3. W celu odstąpienia od umowy należy wysłać list z informacją o decyzji odstąpienia od umowy. Proponujemy korzystanie z formularza zwrotu, który zawiera wszystkie informacje niezbędne do sprawnego procesu zwrotu produktu.

4. List można wysłać na adres firmy Meika Pearls, ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 111/4, 25-432 Kielce lub za pomocą poczty elektronicznej na adres kontakt@meikapearls.pl 

5. Gwarancją zwrotu płatności za zakupiony produkt jest wysłanie informacji o decyzji przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

6. Zwrot nie dotyczy produktów wykonanych na specjalne zamówienie klienta

7. W przypadku terminowego odstąpienia od umowy zobowiązujemy się do zwrotu wszystkich koszów, łącznie z kosztami wysyłki ( z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybrania innej niż najtańszej, zwykłej formy dostarczenia wysyłki) w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy

8. Płatność zostanie zwrócona w całości w przypadku, gdy wybraną formą dostarczenia produktu była najtańsza możliwość oferowana przez nasz sklep

9. Możemy wstrzymać zwrot płatności do momentu otrzymania zwracanego towaru lub do momentu otrzymania potwierdzenia nadania przez Państwa przesyłki ze zwracanym towarem. 

10. Bezpośrednie koszty związane z wysyłką towaru pokrywa klient

11. W przypadku odstąpienia od umowy prosimy o niezwłoczne wysłanie towaru w terminie nie dłuższym niż 14 dni od wysłania informacji do nas o odstąpieniu od umowy

12. W przypadku zwrotu towaru prosimy o dołączenie do przesyłki wypełnionego formularza wraz z dowodem zakupu produktu i dołączonym do niego certyfikatem, jaki i pudełkiem z ochronną, markową sakiewką